GhormachParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanBagaimana dengannya

  • masa pelepasan:2023-12-11 20:34:21
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:149
  • Penerangan pantas:

    Ghormach,Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frek

Kandungan artikel

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, pengubah tensi, reli kenderaan, AC, semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

HyderabadKol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal,GhormachGambar pengubah kuasa, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah,GhormachPenukar jenis kering 10 / 0.4kV, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.


GhormachParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanBagaimana dengannya



Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Pada kuasa bernilai, nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

kaedah rata-rataApabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Syarikat pengubah minyak terjun

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam,GhormachBerapa banyak pengubah kuasa 160, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.


GhormachParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanBagaimana dengannya



Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan salji, angin dan pasir.

Kualiti yang hebatApabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

Pembuat pengubah mengatakan pada tahap ini, pasar pengubah penyimpanan tenaga China adalah relatif terbelah, ditambah dengan keterangan faktor seperti ambang rendah di lapangan syarikat yang tidak sama, kekurangan penilaian dan spesifikasi, dan inovasi teknikal yang tidak sesuai, yang menyebabkan pemasaran perlahan pengubah penyimpanan tenaga.

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

GhormachBahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

GhormachMaklumat produk lain
  • Tanya bandar baruJembatan naik automatikBuat wayar industri berkualiti tinggi

    Tanya bandar baruJembatan naik automatikBuat wayar industri berkualiti tinggi

  • ZamoshicJembatan penerbangan hidraulik bergerakApa kategori

    ZamoshicJembatan penerbangan hidraulik bergerakApa kategori

  • ZamoshicPlatform mengangkat garpu gunting bergerakBagaimana memastikan kebolehpercayaan dalam indust

    ZamoshicPlatform mengangkat garpu gunting bergerakBagaimana memastikan kebolehpercayaan dalam indust

  • ZamoshicLift kecil dupleks rumah tanggaBagaimana ia dikenal pasti

    ZamoshicLift kecil dupleks rumah tanggaBagaimana ia dikenal pasti

  • KamyaranPengubah kuasa jenis kering 10kVTindakan susulan

    KamyaranPengubah kuasa jenis kering 10kVTindakan susulan

  • AmersfoortPlatform penangkapan hidraulik tersendiriAnalisis penyebab keretakan

    AmersfoortPlatform penangkapan hidraulik tersendiriAnalisis penyebab keretakan

  • AmersfoortJembatan naik bergerak.pasar

    AmersfoortJembatan naik bergerak.pasar

  • MerangkulJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapEmpat tahap teknologi yang manakah merupakan e

    MerangkulJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapEmpat tahap teknologi yang manakah merupakan e

  • segera:Peringatan: Maklumat GhormachParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanBagaimana dengannya memberi anda GhormachParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanBagaimana dengannya oleh syarikat kami, perkhidmatan GhormachParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanBagaimana dengannya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GhormachParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanBagaimana dengannya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GhormachParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanBagaimana dengannya. GhormachParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanBagaimana dengannya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GhormachParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanBagaimana dengannya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!